2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı 9. Sınıf Yerleştirme İşlemleri

2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı 9. Sınıf Yerleştirme İşlemleri

12.08.2024 986

SAYIN VELİLERİMİZ, DEĞERLİ ÖĞRENCİLERİMİZ OKULUMUZA HOŞ GELDİNİZ.

2024 – 2025 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI KESİN KAYIT İŞLEMLERİNİN TAMAMLANMASI İÇİN GEREKLİ OLAN İŞ VE İŞLEMLER İLE İLGİLİ YAPMANIZ GEREKENLER AŞAĞIDA SIRALANMIŞTIR.

KAYITLARIMIZ 19 – 29 AĞUSTOS 2024 TARİHLERİ ARASINDA YAPILACAKTIR.

LÜTFEN AŞAĞIDAKİ AÇIKLAMALARI DİKKATLİCE OKUYARAK RANDEVU ALMAYI UNUTMAYINIZ.

  

  •        Randevu tarih ve saatini seçtikten sonra randevu saatinden en az 10 dakika önce okulda hazır bulunmanız gerektiğini unutmayınız.
  •     Kesin kayıt esnasında öğrenci velisinin (anne veya baba) bulunması zorunludur. MADDE 34-(1) Öğrenci velisi: Öğrencinin anne, baba veya yasal sorumluluğunu üstlenen kişi olup eğitim ve öğretim süresince her öğrencinin bir velisi bulunur. (Anne ya da babanın bulunmaması halinde mahkeme kararı ile vasi olanlar durumlarını belgelendirmek kaydıyla velilik yapabilirler.)

Önemli NOT: Özel durumu nedeniyle (şehir dışında olmak, hasta olmak vb.) kesin olarak kayıt yaptırılacak tarihlerde gelemeyecek olan velilerin okula bilgi vermesi gerekmektedir. 

 

GEREKLİ BELGELER ve İŞLEMLER:

1.     Nüfus Cüzdanı aslı ve fotokopisi (Öğrenci, anne ve baba)

2.   İkametgâh belgesi (Kesin kayıtlardan önce mülkü amirin talimatı ile kolluk kuvvetlerince okulumuza kayıt için beyan edilen adreslerin incelenebileceği, inceleme sonucuna göre gerçeğe aykırı beyanda bulunanların hem kayıt hakkını kaybedebileceğini hem de idari para cezası ile cezalandırılabileceğini hatırlatmak isteriz.)

3.     Veli Bilgilendirme ve Taahhütname Formu (Okulumuzdan temin edilecektir)

4.     6698 sayılı KVKK Açık Rıza Onayı (Okulumuzdan temin edilecektir)

5.     Öğrenci Tanıma Formu (Okulumuzdan temin edilecektir)

6.     Öğrenci-Veli-Okul Sözleşmesi, Okul Kuralları ve Uygulamalar (Okulumuzdan temin edilecektir)

7.     Ayrılan eşler için velayetin kimde olduğuna dair mahkeme kararının bir örneği

8.     Kırtasiye Malzemeleri

 

ÖNEMLİ NOTLAR

1.     Ders kitapları okul başladıktan sonra öğrencilere teslim edilecektir.

2.     Diğer ders araç – gereçleri okulun açıldığı hafta ilan edilecektir.

3.     Uyum programı bakanlığımızın açıklamaları doğrultusunda yapılacak ve okulumuzun sitesinden duyurulacaktır.

4.    Okulumuzda öğle yemeği verilmemektedir.  Öğrencimiz yemeğini evden getirebilir ya da kantinden temin edebilir. Eğitim – öğretim süresi içerisinde Okul Müdürlüğü’nün yazılı izni olmadan okul dışına çıkılması kesinlikle yasaktır. 

5.    Sabah töreninden sonra saat 08.30’da ders başlar. Son ders bitiş saati 16.20’dir. Öğrenciler en geç saat 8.15’te okul bahçesinde toplanır.

6.  Okul kıyafetlerini kayıt esnasında okulumuzdan satın almanız gerekmektedir. (Okul kıyafetlerimiz kurumumuza bağlı bulunan Döner Sermaye İşletmemizde üretilip, satılmaktadır.)

7.    Öğrenciler İçin Kullanılacak Kırtasiye Malzemeleri (Kayıt Esnasında Bilgi Verilecektir.)

 

Ana Sayfamızda yer alan Bağlantılar Kısmından "Okuldan Randevu Al"ı tıklayarak Randevu Alabilirsiniz...

12-08-2024

ANASAYFA için TIKLAYINIZ...